Connect with us

Здравје

Пет придобивки од СОКОТ од БРУСНИЦА: Богат со антиоксиданси и полифеноли

Avatar

Published

на

Кога ќе слушнете „сок од брусница“, можеби ќе помислите на вкусен коктел или можеби сте слушнале дека овој сок може да помогне во лекувањето на инфекции на уринарниот тракт. Во двата случаи сте во право, но сокот од брусница може да понуди многу повеќе

Сокот од брусница е богат со витамини Ц, Е и фитохемикалии, со силно антиоксидативно дејство. Моќните антиоксиданси го штитат организмот од штетни материи кои придонесуваат за стареење и се поврзани со хронични болести.

Продолжете да читате за да дознаете 5 важни здравствени придобивки што можете да ги добиете од уживањето во овој вкусен сок.

Сокот од брусница е богат со полифеноли

Конзумирањето сок од брусница е вообичаена препорака за заштита од инфекции на уринарниот тракт, главно поради растителни соединенија наречени полифеноли. Истражувањата укажуваат на способноста на брусницата да го инхибира растот на патогени бактерии во уринарниот тракт и да помогне во намалувањето на воспалението. Истите растителни соединенија имаат корист и за оралното здравје, намалувајќи го ризикот од кариес и проблеми со непцата.

Богат е со антиоксиданси

Сокот од брусница може да помогне да се спречи растот на одредени видови бактерии во дигестивниот тракт, што може да промовира здрав цревен микробиом. Ова се случува затоа што овошјето е богато со антиоксиданси, за кои е познато дека имаат антиинфламаторни ефекти кои се корисни за целото тело и долгорочно здравје. Брусницата исто така има добра количина на растителни влакна кои промовираат добро здравје на цревата.

Полн е со феноли

Познато е дека брусницата е извор на фенолни соединенија, за кои е докажано дека помагаат во инхибирање на растот на канцерогените клетки во телото и, доколку ракот е веќе дијагностициран, помагаат да се запре неговата прогресија.

Дополнителен извор на магнезиум

Магнезиумот го промовира здравјето на коските, што може да помогне да се намали ризикот од остеопороза и фрактури. Јадењето повеќе храна богата со магнезиум е одличен начин за природна заштита на вашите коски, особено за жените кои се изложени на ризик од ниска коскена маса, како што се постарите лица.

Богат е со витамин Ц

Истражувањата покажуваат дека сокот од брусница може да ги намали факторите на ризик за кардиоваскуларни болести, како што е намалување на крвниот притисок. Ова делумно може да се должи на фактот дека сокот од брусница е добар извор на витамин Ц. Некои истражувања покажуваат дека земањето додатоци на витамин Ц исто така може да доведе до помирен сон.

прикажи повеќе

Здравје

Како да ја ублажите кашлицата? РЕЦЕПТ

Avatar

Published

на

Кромидот е многу хранлива и здрава храна, а она што го прави толку лековито е содржината на витамините А, Б1, Б2, Ц и фитонциди, кои прават моќна комбинација кога е во прашање одбраната на вашето тело.

Витаминот А помага во одржувањето на правилното функционирање на имунолошкиот систем и заедно со витаминот Б2, обезбедува правилно функционирање на мукозната мембрана и респираторниот тракт. Витаминот Ц го зајакнува имунолошкиот одговор на телото, го скратува времетраењето на настинките и го промовира растот и ефикасноста на имуните клетки, а исто така промовира зголемување на количината на интерферон, кој има антивирусно дејство. Фитоцидите се карактеризираат со силни антибактериски својства, го спречуваат развојот и ширењето на вирусите во телото и успешно се борат дури и со туберкулозата.

Сирупот од кромид е многу лесен за подготовка, евтин е, здрав и може да се даде и на возрасни и на деца. Се препорачува при кашлица, намалување на слузта (количество на акумулирана слуз во органите за дишење), намалување на телесната температура и други воспалителни процеси, особено на горниот и долниот респираторен тракт. Кромидот ја забрзува циркулацијата, што го поттикнува потењето и исфрлањето на токсините и вирусите од телото.

Рецепт за сируп од кромид:

1 поголем кромид
2-3 лажици шеќер или кромид исечкајте ги на помали коцки и додадете шеќер или мед.

Оставете покриено неколку часа. По 3-4 часа, процедете 4-5 ml сируп. Најдобро е секој ден да правите нов сируп, бидејќи хранливата вредност исчезнува по стоењето.

Во сирупот од кромид можете да додадете и едно чешне мелено лук, што дополнително ќе помогне во борбата против вирусите и бактериите.

Конзумирајте го сирупот три пати на ден по лажичка (5 ml).

Прочитај повеќе

Здравје

Како сами да си помогнете во случај на срцев удар!

Avatar

Published

на

ИНФАРКЦИЈАТА е една од најчестите причини за ненадејна смрт, а се почесто кај младите! Главната причина за тоа е што луѓето не обрнуваат внимание на предупредувачките сигнали кои телото им ги испраќа, мислејќи дека тоа не е ништо сериозно.

Повеќето луѓе се беспомошни кога имаат срцев удар. Личноста чие срце чука неправилно и престанува да работи има само 10 секунди пред да ја изгуби свеста.

Сепак, лесно можете да си помогнете со силно и континуирано кашлање. Длабоко вдишувајте секој пат пред да кашлате. Кашлицата мора да биде длабока и продолжена, како кога искашлувате флегма.

Мора да го повторувате дишењето и кашлањето на секои две секунди без да престанете додека не пристигне помошта или додека не почувствувате дека вашето срце повторно чука во редовен ритам.

Длабокото дишење внесува кислород во белите дробови, а движењата предизвикани од кашлањето вршат притисок врз срцето и ја одржуваат циркулацијата. Притисокот врз срцето помага да се врати нормалниот ритам. На овој начин инфарктните навреме можат да стигнат до болница и да го преживеат нападот, пренесува „Крстарица“.

Прочитај повеќе

Здравје

Три најдобри начини да ја спречите настинката пред да се случи

Avatar

Published

на

Не постои трик што може да ве оддалечи од настинката, но постојат чекори што можете да ги преземете за да го намалите ризикот.

„Настинките се вируси на горните дишни патишта кои се шират преку капките што се создаваат кога некој кашла или кива“, вели д-р Делана Вардлоу, лекар за семејна медицина во Temple Health во Филаделфија, пишува Huff Post.

– Луѓето можат да го добијат ако стапат во контакт со други болни или со допирање на загадени површини и ставање на рацете на лицето – рече Вардлоу.

Еве што можете да направите за да спречите појава на настинка:

Миј ги рацете

По пандемија, се подразбира дека миењето раце е важен начин да се заштитите од кој било вирус.

Вирусите се шират со контакт (од човек на човек или лице допирајќи … предмети кои можат да ја носат инфекцијата на нивните површини), како и капки кои се пренесуваат со кивање, кашлање или друг близок контакт. Ова го прави миењето на рацете важен чекор во спречување на инфекција. Правилното миење на рацете се состои од миење на рацете со сапун и вода 20 секунди.

Дезинфицирајте ги површините кои се чувствителни на допир

Областите како што се кваките на вратите, мобилните телефони и прекинувачите за светла може да се контаминираат со капки од вирусот на настинка доколку ги допре некој што е болен. Може да биде корисно и деконтаминацијата на површините со голем допир во заедничките области.

Спијте доволно и практикувајте други паметни навики

– Сакаме да ги поттикнеме луѓето да практикуваат здрави навики… да се погрижиме да имаме соодветен сон, да се погрижиме да имаме соодветна исхрана, да се погрижиме да ги третираме нашите хронични медицински состојби – објасни Вардлоу.

Кога сте генерално поздрави, ризикот од настинка е намален. Дополнително, основната грижа за себе, како што се спиењето, вежбањето и исхраната може да ви помогне да го одржите вашиот имунолошки систем на најдобар можен начин.

Прочитај повеќе