Connect with us

Здравје

Неколку намирници кои ќе ви помогнат да ги исчистите крвните садови!

Avatar

Published

на

Холестеролот предизвикува бројни проблеми во организмот, кои можат сериозно да го нарушат нашето здравје. Поради брзото темпо на живот, се повеќе млади се соочуваат со појава на маснотии во крвта, а состојбата е алармантна. Затоа е многу важно да правите работи што зависи од вас – водете сметка за тоа што внесувате во вашето тело. Некои намирници можат да бидат одлични сојузници во чистењето на вашите крвни садови, полни се со витамини и минерали и имаат различни позитивни ефекти.

1. Ленено семе

Алфа-линоленската киселина во лененото семе го третира високиот крвен притисок и воспалението во затнатите крвни садови. Овозможува нормален проток на крв и редовна дистрибуција на кислород и хранливи материи неопходни за нормално функционирање на органите. Консумирајте по 2-4 лажици мелено ленено семе секој ден, можете да го додадете во овесна каша, салата, супи или смути.

2. Алги

Полни се со минерали, протеини, каротеноиди и антиоксиданси. Ова е сè што му е потребно на нашиот организам за да ја одржи добрата функција на целото тело. Алгите помагаат да се намали крвниот притисок и да се прошират крвните садови.

3. Ѓумбир

Компонентите во ѓумбирот позитивно влијаат на протокот на крв и ја подобруваат циркулацијата. Ѓумбирот има способност да ја намали постојната плоча и да го запре нејзиното понатамошно таложење.

Во 2дл зовриена вода прелијте една лажица исчистен и сечкан ѓумбир. Оставете го чајот да се свари 5 минути и процедете го. Засладете со мед. Чајот пијте го три пати на ден, после секој оброк.

4. Домат

Ако сакате здраво срце, кога е сезона – јадете домати. Ова овошје е богато со ликопен, моќен антиоксиданс. Најдоброто нешто кај доматите е нивната разновидност: можете да ги јадете како салата, во супа или чорба, или печени во рерна со пиперки и модар патлиџан.

5. Туна или лосос

Синото рибино масло содржи амино киселини со неверојатно корисни својства. Секако, станува збор за омега 3 масни киселини, кои помагаат во балансирање на нивото на холестерол и триглицериди во крвта.

6. Леќата

Го намалува притисокот и спречува артериосклероза. Успешно ги чисти крвните садови, а со тоа ја подобрува циркулацијата. Го намалува нивото на шеќер во крвта и го зголемува нивото на хемоглобинот.

Една лажица брашно од хељда прелијте со 180 мл кефир, убаво измешајте и оставете да отстои во фрижидер преку ноќ. Јадете ја смесата наутро, половина час пред оброците. Применете го овој третман во следните 14 дена.

7. Соја

Изофлавоните, кои се дел од неговиот нутритивен состав, значително го намалуваат холестеролот и триглицеридите во крвта.

прикажи повеќе

Здравје

Како да ја ублажите кашлицата? РЕЦЕПТ

Avatar

Published

на

Кромидот е многу хранлива и здрава храна, а она што го прави толку лековито е содржината на витамините А, Б1, Б2, Ц и фитонциди, кои прават моќна комбинација кога е во прашање одбраната на вашето тело.

Витаминот А помага во одржувањето на правилното функционирање на имунолошкиот систем и заедно со витаминот Б2, обезбедува правилно функционирање на мукозната мембрана и респираторниот тракт. Витаминот Ц го зајакнува имунолошкиот одговор на телото, го скратува времетраењето на настинките и го промовира растот и ефикасноста на имуните клетки, а исто така промовира зголемување на количината на интерферон, кој има антивирусно дејство. Фитоцидите се карактеризираат со силни антибактериски својства, го спречуваат развојот и ширењето на вирусите во телото и успешно се борат дури и со туберкулозата.

Сирупот од кромид е многу лесен за подготовка, евтин е, здрав и може да се даде и на возрасни и на деца. Се препорачува при кашлица, намалување на слузта (количество на акумулирана слуз во органите за дишење), намалување на телесната температура и други воспалителни процеси, особено на горниот и долниот респираторен тракт. Кромидот ја забрзува циркулацијата, што го поттикнува потењето и исфрлањето на токсините и вирусите од телото.

Рецепт за сируп од кромид:

1 поголем кромид
2-3 лажици шеќер или кромид исечкајте ги на помали коцки и додадете шеќер или мед.

Оставете покриено неколку часа. По 3-4 часа, процедете 4-5 ml сируп. Најдобро е секој ден да правите нов сируп, бидејќи хранливата вредност исчезнува по стоењето.

Во сирупот од кромид можете да додадете и едно чешне мелено лук, што дополнително ќе помогне во борбата против вирусите и бактериите.

Конзумирајте го сирупот три пати на ден по лажичка (5 ml).

Прочитај повеќе

Здравје

Како сами да си помогнете во случај на срцев удар!

Avatar

Published

на

ИНФАРКЦИЈАТА е една од најчестите причини за ненадејна смрт, а се почесто кај младите! Главната причина за тоа е што луѓето не обрнуваат внимание на предупредувачките сигнали кои телото им ги испраќа, мислејќи дека тоа не е ништо сериозно.

Повеќето луѓе се беспомошни кога имаат срцев удар. Личноста чие срце чука неправилно и престанува да работи има само 10 секунди пред да ја изгуби свеста.

Сепак, лесно можете да си помогнете со силно и континуирано кашлање. Длабоко вдишувајте секој пат пред да кашлате. Кашлицата мора да биде длабока и продолжена, како кога искашлувате флегма.

Мора да го повторувате дишењето и кашлањето на секои две секунди без да престанете додека не пристигне помошта или додека не почувствувате дека вашето срце повторно чука во редовен ритам.

Длабокото дишење внесува кислород во белите дробови, а движењата предизвикани од кашлањето вршат притисок врз срцето и ја одржуваат циркулацијата. Притисокот врз срцето помага да се врати нормалниот ритам. На овој начин инфарктните навреме можат да стигнат до болница и да го преживеат нападот, пренесува „Крстарица“.

Прочитај повеќе

Здравје

Три најдобри начини да ја спречите настинката пред да се случи

Avatar

Published

на

Не постои трик што може да ве оддалечи од настинката, но постојат чекори што можете да ги преземете за да го намалите ризикот.

„Настинките се вируси на горните дишни патишта кои се шират преку капките што се создаваат кога некој кашла или кива“, вели д-р Делана Вардлоу, лекар за семејна медицина во Temple Health во Филаделфија, пишува Huff Post.

– Луѓето можат да го добијат ако стапат во контакт со други болни или со допирање на загадени површини и ставање на рацете на лицето – рече Вардлоу.

Еве што можете да направите за да спречите појава на настинка:

Миј ги рацете

По пандемија, се подразбира дека миењето раце е важен начин да се заштитите од кој било вирус.

Вирусите се шират со контакт (од човек на човек или лице допирајќи … предмети кои можат да ја носат инфекцијата на нивните површини), како и капки кои се пренесуваат со кивање, кашлање или друг близок контакт. Ова го прави миењето на рацете важен чекор во спречување на инфекција. Правилното миење на рацете се состои од миење на рацете со сапун и вода 20 секунди.

Дезинфицирајте ги површините кои се чувствителни на допир

Областите како што се кваките на вратите, мобилните телефони и прекинувачите за светла може да се контаминираат со капки од вирусот на настинка доколку ги допре некој што е болен. Може да биде корисно и деконтаминацијата на површините со голем допир во заедничките области.

Спијте доволно и практикувајте други паметни навики

– Сакаме да ги поттикнеме луѓето да практикуваат здрави навики… да се погрижиме да имаме соодветен сон, да се погрижиме да имаме соодветна исхрана, да се погрижиме да ги третираме нашите хронични медицински состојби – објасни Вардлоу.

Кога сте генерално поздрави, ризикот од настинка е намален. Дополнително, основната грижа за себе, како што се спиењето, вежбањето и исхраната може да ви помогне да го одржите вашиот имунолошки систем на најдобар можен начин.

Прочитај повеќе