Connect with us

Здравје

Брза детоксикација од шеќер!

Avatar

Published

на

Не е лесно да се прекинат навиките

Зависноста од шеќер и брашно не е емоционално нарушување во исхраната. Тоа е биолошко нарушување, поттикнато од хормони и невротрансмитери кои ја поттикнуваат желбата за шеќер и јаглехидрати – што доведува до неконтролирано прејадување. Ова е причината зошто речиси 70 отсто од луѓето и 40 отсто од децата се дебели.

Во една студија, научниците од Харвард открија дека милкшејк со висок шеќер (во споредба со ниско-шеќер) не само што го зголемува шеќерот во крвта и инсулинот и доведува до желба за шеќер, туку предизвикува и огромни промени во мозокот. Шеќерот го осветли центарот за зависност во мозокот кој ги препознава колачињата и зашеќерените газирани пијалоци како вид на дрога.

Дали сакате шеќер и јаглехидрати секој ден и не губите тежина додека држите диета? Доколку одговоривте позитивно на ова прашање, време е за детоксикација и „одвикнување“ од шеќер. Како ќе го направите тоа?

Одлучете се за детоксикација

Можете да го направите тоа во истата секунда кога е потребна само една одлука, кажете: „Време е да се ослободите од шеќерот и да започнете поздрав живот“. Тоа е тоа, првиот чекор е направен.

Едноставно престанете да јадете шеќер

Полесно е да се каже од колку да се направи. Отсега пијте ладно турско кафе без шеќер или вештачки засладувачи. Засладувачите само ја зголемуваат потребата за слатки и се претвораат во масно ткиво. Исто така, престанете да консумирате храна која содржи хидрогенизирани и транс масти.

Пијте вода, кафе и чаеви

Со други зборови – не пијте калории. Држете се настрана од соковите, особено сирупите кои се полни со шеќер. Свежо исцедените сокови од овошје и зеленчук се совршена замена, но во нормални количини. Зелениот чај и водата се задолжителни!

Додадете малку протеин

Јадете доволно протеини во текот на денот за да ви даде доволно енергија за да продолжите, особено за време на појадокот. Протеините за појадок ќе го балансираат шеќерот во крвта, инсулинот и желбата за слатка храна.

Јадете „вистински“ јаглени хидрати

Добро познато правило е дека за време на диетите речиси и да не се консумираат јаглени хидрати. Сепак, постои само еден вид јаглехидрати што е дозволен и тоа во големи количини, а тоа е зеленчукот. Единствено што треба да избегнувате се компири, тиква и цвекло – но само 7 дена. По една недела можете слободно да ги јадете.

Додадете малку маснотии

Мастите не мора да не дебелеат и да не дебелеат. Збунети од овој факт? Шеќерот е виновен за тоа. Мастите ни даваат чувство на ситост и го балансираат нивото на шеќер во крвта; ни даваат енергија и ги будат сите клетки.

Чувајте го стресот под контрола

Не се нервирајте премногу, почнете да вежбате! Земете неколку длабоки вдишувања и издишување во текот на денот и правете јога. Не дозволувајте стресот да ве претвори во шеќер.

Спијте добро

Недостатокот на сон ќе ве принуди да внесувате повеќе јаглехидрати и шеќер, за телото да биде будно и брзо. Едно истражување покажало дека студентите кои спиеле само шест часа наместо осум, имале зголемени хормони за глад и намалени хормони кои го потиснуваат апетитот.

прикажи повеќе

Здравје

Како да ја ублажите кашлицата? РЕЦЕПТ

Avatar

Published

на

Кромидот е многу хранлива и здрава храна, а она што го прави толку лековито е содржината на витамините А, Б1, Б2, Ц и фитонциди, кои прават моќна комбинација кога е во прашање одбраната на вашето тело.

Витаминот А помага во одржувањето на правилното функционирање на имунолошкиот систем и заедно со витаминот Б2, обезбедува правилно функционирање на мукозната мембрана и респираторниот тракт. Витаминот Ц го зајакнува имунолошкиот одговор на телото, го скратува времетраењето на настинките и го промовира растот и ефикасноста на имуните клетки, а исто така промовира зголемување на количината на интерферон, кој има антивирусно дејство. Фитоцидите се карактеризираат со силни антибактериски својства, го спречуваат развојот и ширењето на вирусите во телото и успешно се борат дури и со туберкулозата.

Сирупот од кромид е многу лесен за подготовка, евтин е, здрав и може да се даде и на возрасни и на деца. Се препорачува при кашлица, намалување на слузта (количество на акумулирана слуз во органите за дишење), намалување на телесната температура и други воспалителни процеси, особено на горниот и долниот респираторен тракт. Кромидот ја забрзува циркулацијата, што го поттикнува потењето и исфрлањето на токсините и вирусите од телото.

Рецепт за сируп од кромид:

1 поголем кромид
2-3 лажици шеќер или кромид исечкајте ги на помали коцки и додадете шеќер или мед.

Оставете покриено неколку часа. По 3-4 часа, процедете 4-5 ml сируп. Најдобро е секој ден да правите нов сируп, бидејќи хранливата вредност исчезнува по стоењето.

Во сирупот од кромид можете да додадете и едно чешне мелено лук, што дополнително ќе помогне во борбата против вирусите и бактериите.

Конзумирајте го сирупот три пати на ден по лажичка (5 ml).

Прочитај повеќе

Здравје

Како сами да си помогнете во случај на срцев удар!

Avatar

Published

на

ИНФАРКЦИЈАТА е една од најчестите причини за ненадејна смрт, а се почесто кај младите! Главната причина за тоа е што луѓето не обрнуваат внимание на предупредувачките сигнали кои телото им ги испраќа, мислејќи дека тоа не е ништо сериозно.

Повеќето луѓе се беспомошни кога имаат срцев удар. Личноста чие срце чука неправилно и престанува да работи има само 10 секунди пред да ја изгуби свеста.

Сепак, лесно можете да си помогнете со силно и континуирано кашлање. Длабоко вдишувајте секој пат пред да кашлате. Кашлицата мора да биде длабока и продолжена, како кога искашлувате флегма.

Мора да го повторувате дишењето и кашлањето на секои две секунди без да престанете додека не пристигне помошта или додека не почувствувате дека вашето срце повторно чука во редовен ритам.

Длабокото дишење внесува кислород во белите дробови, а движењата предизвикани од кашлањето вршат притисок врз срцето и ја одржуваат циркулацијата. Притисокот врз срцето помага да се врати нормалниот ритам. На овој начин инфарктните навреме можат да стигнат до болница и да го преживеат нападот, пренесува „Крстарица“.

Прочитај повеќе

Здравје

Три најдобри начини да ја спречите настинката пред да се случи

Avatar

Published

на

Не постои трик што може да ве оддалечи од настинката, но постојат чекори што можете да ги преземете за да го намалите ризикот.

„Настинките се вируси на горните дишни патишта кои се шират преку капките што се создаваат кога некој кашла или кива“, вели д-р Делана Вардлоу, лекар за семејна медицина во Temple Health во Филаделфија, пишува Huff Post.

– Луѓето можат да го добијат ако стапат во контакт со други болни или со допирање на загадени површини и ставање на рацете на лицето – рече Вардлоу.

Еве што можете да направите за да спречите појава на настинка:

Миј ги рацете

По пандемија, се подразбира дека миењето раце е важен начин да се заштитите од кој било вирус.

Вирусите се шират со контакт (од човек на човек или лице допирајќи … предмети кои можат да ја носат инфекцијата на нивните површини), како и капки кои се пренесуваат со кивање, кашлање или друг близок контакт. Ова го прави миењето на рацете важен чекор во спречување на инфекција. Правилното миење на рацете се состои од миење на рацете со сапун и вода 20 секунди.

Дезинфицирајте ги површините кои се чувствителни на допир

Областите како што се кваките на вратите, мобилните телефони и прекинувачите за светла може да се контаминираат со капки од вирусот на настинка доколку ги допре некој што е болен. Може да биде корисно и деконтаминацијата на површините со голем допир во заедничките области.

Спијте доволно и практикувајте други паметни навики

– Сакаме да ги поттикнеме луѓето да практикуваат здрави навики… да се погрижиме да имаме соодветен сон, да се погрижиме да имаме соодветна исхрана, да се погрижиме да ги третираме нашите хронични медицински состојби – објасни Вардлоу.

Кога сте генерално поздрави, ризикот од настинка е намален. Дополнително, основната грижа за себе, како што се спиењето, вежбањето и исхраната може да ви помогне да го одржите вашиот имунолошки систем на најдобар можен начин.

Прочитај повеќе