Connect with us

Здравје

ЈАПОНСКИ ЕКСПЕРТСКИ СОВЕТ ЗА ДОЛГОВЕЧНОСТ!

Avatar

Published

на

Голема дисциплина во животните навики поврзани со здрава исхрана, физичка активност, избегнување на пороци како цигари и алкохол, можеби нема да доведат до долговечност.

Барем, судејќи по јапонскиот лекар д-р Шигеаки Хинохари, кој доживеал 105 години, а како што самиот напишал, неговиот долг животен век не бил поврзан со строга диета или режим на вежбање, ниту со некои посебни навики. Овој поранешен претседател на Меѓународниот универзитет Свети Лука во Токио, е познат како автор на книгата „Живеј долго, живеј добро“ и многу интересни совети за долговечност.

– Најдобро е да не се заморува телото со премногу правила, како на пример придржување до строго време за ручек или спиење – вели д-р Хинохара во интервју за „Japan Times“.

Сепак, имаше барем една рутина на која навистина се придржуваше: д-р Хинохара секој ден појадуваше кафе, чаша млеко и малку сок од портокал со лажица маслиново масло.

„Маслиновото масло е одлично за артериите и ја одржува мојата кожа здрава“, изјави тој за еден јапонски весник.

Неговиот ручек се состоеше од млеко и неколку колачиња, а честопати воопшто не јадеше бидејќи беше премногу зафатен за да јаде. Вечерата обично се состоеше од зеленчук, малку риба и ориз или 100 грама посно месо двапати неделно, изјави д-р Хинохара за новинарите.

Овој доктор верувал дека чувањето на тежината под контрола е клучно за долг живот и добро здравје.

– Сите луѓе кои живеат долго, без разлика на националност, раса или пол, имаат едно нешто заедничко: никој нема вишок килограми – истакна тој.

Иако изгледаше дека д-р Хинохара не јаде многу, тој рече дека никогаш не гладувал бидејќи бил фокусиран на својата работа, што може да биде и тајната на неговата долговечност.

– Нема потреба никогаш да се пензионирате, но ако треба, тоа да биде долго по 65-тата година – нагласи тој.

Др. Откако наполни 65 години, тој работеше 18 часа на ден, седум дена во неделата, главно како волонтер и „ја сакаше секоја минута што ја помина работејќи“, рече тој во едно интервју.

Тој волонтираше до последните неколку месеци пред неговата смрт. Почина на 105-годишна возраст на 18 јули 2017 година.

прикажи повеќе

Здравје

Како да ја ублажите кашлицата? РЕЦЕПТ

Avatar

Published

на

Кромидот е многу хранлива и здрава храна, а она што го прави толку лековито е содржината на витамините А, Б1, Б2, Ц и фитонциди, кои прават моќна комбинација кога е во прашање одбраната на вашето тело.

Витаминот А помага во одржувањето на правилното функционирање на имунолошкиот систем и заедно со витаминот Б2, обезбедува правилно функционирање на мукозната мембрана и респираторниот тракт. Витаминот Ц го зајакнува имунолошкиот одговор на телото, го скратува времетраењето на настинките и го промовира растот и ефикасноста на имуните клетки, а исто така промовира зголемување на количината на интерферон, кој има антивирусно дејство. Фитоцидите се карактеризираат со силни антибактериски својства, го спречуваат развојот и ширењето на вирусите во телото и успешно се борат дури и со туберкулозата.

Сирупот од кромид е многу лесен за подготовка, евтин е, здрав и може да се даде и на возрасни и на деца. Се препорачува при кашлица, намалување на слузта (количество на акумулирана слуз во органите за дишење), намалување на телесната температура и други воспалителни процеси, особено на горниот и долниот респираторен тракт. Кромидот ја забрзува циркулацијата, што го поттикнува потењето и исфрлањето на токсините и вирусите од телото.

Рецепт за сируп од кромид:

1 поголем кромид
2-3 лажици шеќер или кромид исечкајте ги на помали коцки и додадете шеќер или мед.

Оставете покриено неколку часа. По 3-4 часа, процедете 4-5 ml сируп. Најдобро е секој ден да правите нов сируп, бидејќи хранливата вредност исчезнува по стоењето.

Во сирупот од кромид можете да додадете и едно чешне мелено лук, што дополнително ќе помогне во борбата против вирусите и бактериите.

Конзумирајте го сирупот три пати на ден по лажичка (5 ml).

Прочитај повеќе

Здравје

Како сами да си помогнете во случај на срцев удар!

Avatar

Published

на

ИНФАРКЦИЈАТА е една од најчестите причини за ненадејна смрт, а се почесто кај младите! Главната причина за тоа е што луѓето не обрнуваат внимание на предупредувачките сигнали кои телото им ги испраќа, мислејќи дека тоа не е ништо сериозно.

Повеќето луѓе се беспомошни кога имаат срцев удар. Личноста чие срце чука неправилно и престанува да работи има само 10 секунди пред да ја изгуби свеста.

Сепак, лесно можете да си помогнете со силно и континуирано кашлање. Длабоко вдишувајте секој пат пред да кашлате. Кашлицата мора да биде длабока и продолжена, како кога искашлувате флегма.

Мора да го повторувате дишењето и кашлањето на секои две секунди без да престанете додека не пристигне помошта или додека не почувствувате дека вашето срце повторно чука во редовен ритам.

Длабокото дишење внесува кислород во белите дробови, а движењата предизвикани од кашлањето вршат притисок врз срцето и ја одржуваат циркулацијата. Притисокот врз срцето помага да се врати нормалниот ритам. На овој начин инфарктните навреме можат да стигнат до болница и да го преживеат нападот, пренесува „Крстарица“.

Прочитај повеќе

Здравје

Три најдобри начини да ја спречите настинката пред да се случи

Avatar

Published

на

Не постои трик што може да ве оддалечи од настинката, но постојат чекори што можете да ги преземете за да го намалите ризикот.

„Настинките се вируси на горните дишни патишта кои се шират преку капките што се создаваат кога некој кашла или кива“, вели д-р Делана Вардлоу, лекар за семејна медицина во Temple Health во Филаделфија, пишува Huff Post.

– Луѓето можат да го добијат ако стапат во контакт со други болни или со допирање на загадени површини и ставање на рацете на лицето – рече Вардлоу.

Еве што можете да направите за да спречите појава на настинка:

Миј ги рацете

По пандемија, се подразбира дека миењето раце е важен начин да се заштитите од кој било вирус.

Вирусите се шират со контакт (од човек на човек или лице допирајќи … предмети кои можат да ја носат инфекцијата на нивните површини), како и капки кои се пренесуваат со кивање, кашлање или друг близок контакт. Ова го прави миењето на рацете важен чекор во спречување на инфекција. Правилното миење на рацете се состои од миење на рацете со сапун и вода 20 секунди.

Дезинфицирајте ги површините кои се чувствителни на допир

Областите како што се кваките на вратите, мобилните телефони и прекинувачите за светла може да се контаминираат со капки од вирусот на настинка доколку ги допре некој што е болен. Може да биде корисно и деконтаминацијата на површините со голем допир во заедничките области.

Спијте доволно и практикувајте други паметни навики

– Сакаме да ги поттикнеме луѓето да практикуваат здрави навики… да се погрижиме да имаме соодветен сон, да се погрижиме да имаме соодветна исхрана, да се погрижиме да ги третираме нашите хронични медицински состојби – објасни Вардлоу.

Кога сте генерално поздрави, ризикот од настинка е намален. Дополнително, основната грижа за себе, како што се спиењето, вежбањето и исхраната може да ви помогне да го одржите вашиот имунолошки систем на најдобар можен начин.

Прочитај повеќе