Connect with us

Здравје

КЛУЧНО РАСТЕНИЕ ЗА ИМУНИТЕТ: Ѓумбирот е вистински чувар на здравјето!

Avatar

Published

на

Ѓумбирот е клучно растение за имунитет. Содржи повеќе од 100 биоактивни соединенија, минерали, витамини Б6, Б12, магнезиум, натриум, калциум, железо и други елементи.

Има многу долга историја на употреба во различни форми на традиционална и алтернативна медицина. Она што е најважно – ѓумбирот го зајакнува нашиот имунолошки систем и не штити од разни инфекции. Ја стимулира способноста на телото да се бори против вирусите на најдобар можен начин. Ги активира Т-клетките, група бели крвни зрнца кои можат да ги уништат инфицираните клетки, па дури и клетките на туморот. Ѓумбирот делува како одличен антиоксиданс, уништувајќи ги слободните радикали кои ги оштетуваат нашите клетки. Благодарение на гинџеролот има антиинфламаторно дејство, што е многу важно за инфекции. Помага и при треска и треска.

Помага во борбата против настинка и грип, ја намалува треската, делува антивоспалително, ја смирува иритирачката кашлица, помага при бремености, проблеми со варењето. Постојат студии според кои ѓумбирот делува на намалување на нивото на шеќер во крвта и лошиот холестерол, како и на спречување на формирање на згрутчување на крвта.

Препораки за имунитет

За добар имунитет се препорачува: секој ден, наутро на празен стомак, пијте чај направен од лажичка рендан ѓумбир (или ѓумбир во прав), сок од лимон и лажичка мед. Како делува овој пијалок: благодарение на комбинацијата на активни материи, наутро ќе земете доза витамини од мед и ѓумбир кои му се потребни на организмот.

Гингеролот ќе го ублажи секое воспаление кое постои на слузокожата, а во комбинација со мед ќе го поттикне вашиот имунитет. Количината на витамин Ц од лимонот само ќе го зајакне имунолошкиот ефект на ѓумбирот.

Ѓумбирот секако се препорачува во сите комбинации за зајакнување на имунитетот, во вид на чаеви или во храна. Во исхраната се користи свеж, ситно сечкан или изрендан. Има карактеристична, зачинета арома, па затоа најчесто се препорачува како зачин во салатите, или наместо пиперка во јадењата. Во комбинација со прополис, мед, витамин Ц, Н-ацетилцистеин и цинк, покажа одлични резултати во превенцијата од вирусни инфекции, дури и при појава на првите симптоми на настинка и грип.

Заштитува од болести

Ѓумбирот е полн со антиоксиданси, соединенија кои го спречуваат стресот. Тие можат да му помогнат на вашето тело да се бори со хронични болести како висок крвен притисок, срцеви заболувања и белодробни заболувања. Ѓумбирот најмногу се користи како лек за настинка и за подобрување на циркулацијата. Имено, кога се чувствуваат морници, морници и други први симптоми на настинка, чајот од ѓумбир се користи како средство за загревање.

Се бори против патогени микроорганизми

Одредени хемиски соединенија во свежиот ѓумбир му помагаат на вашето тело да ги отфрли патогените микроорганизми. Тие се особено добри во запирање на растот на бактерии како што се ешерихија коли и шигела, а исто така можат да бидат ефикасни против вируси како што е респираторниот синцицијален вирус (RSV), кој предизвикува воспаление на белите дробови и респираторниот тракт.

Ја одржува устата здрава

Антибактериската моќ на ѓумбирот исто така може да ја разубави вашата насмевка. Активните соединенија во ѓумбирот – гинџеролите го спречуваат растот на оралните бактерии кои можат да предизвикаат пародонтална болест, сериозна инфекција на непцата.

Ѓумбирот ја смирува мачнината

Приказната за старите сопруги може да е вистинита: ѓумбирот помага ако се обидувате да ја ублажите или елиминирате мачнината, особено за време на бременоста. Според резултатите од 12 студии кои опфатиле вкупно 1.278 трудници, 1,1-1,5 грама ѓумбир може значително да ги намали симптомите на гадење. Иако ѓумбирот се смета за безопасен за време на бременоста, разговарајте со вашиот лекар ако сте бремени и имате гадење пред да почнете да го користите во големи количини.

Ги ублажува дигестивните проблеми

Ако имате варење, ѓумбирот може да ви помогне. Ако го земате пред оброк, тоа ќе ја забрза работата на цревата, оставајќи помалку време храната да престане во дигестивниот систем и да предизвика непријатност. Ѓумбирот исто така помага во разградување и ослободување на акумулираните гасови во цревата.

Ги смирува болните мускули

Ѓумбирот нема веднаш да ја отстрани болката во мускулите, но со неговата примена болката со текот на времето станува поблага. Некои студии го покажаа тоа. Физички активните лица со болки во мускулите кои земале ѓумбир имале помалку болки следниот ден од оние кои не го конзумирале лековитиот корен.

Ги ублажува симптомите на артритис

Ѓумбирот има антиинфламаторно дејство, што значи дека помага и за намалување на отокот. Може да биде особено корисен за лекување на симптоми на ревматоиден артритис и остеоартритис. Можете да се ослободите од болката и отокот со консумирање ѓумбир или со користење на облога или фластер со ѓумбир на кожата.

Го потиснува растот на малигните клетки?

Некои истражувања покажуваат дека биоактивните молекули на ѓумбирот можат да го забават растот на некои видови на рак, како што се колоректалниот, желудникот и јајниците. Но, потребни се многу повеќе истражувања за да се утврди дали ова е вистина.

Го намалува нивото на шеќер во крвта и го штити срцето

Во една студија од 2015 година на 41 учесник со дијабетес тип 2, консумирањето два грама ѓумбир во прав секое утро на празен стомак го намалува шеќерот во крвта за 12 проценти. Исто така, драматично го подобри хемоглобинот A1c (HbA1c), маркер за долгорочно ниво на шеќер во крвта. HbA1c беше намален за 10 проценти во период од 12 недели.

Имаше, исто така, намалување од 28 проценти во односот на аполипопротеин Б / аполипопротеин А-I и 23 проценти намалување на малондијалдехидот (MDA), кој е нуспроизвод на оксидативниот стрес. Високиот сооднос ApoB / ApoA-I и високите нивоа на MDA се главните фактори на ризик за срцеви заболувања.

Овој совет се однесува на умерено консумирање на ѓумбир, а при контрола и одредување на терапија задолжително консултирајте се со лекар за начинот на користење на ѓумбирот.

Се користи за менструални болки

Во една студија од 2009 година, 150 жени добија инструкции да земаат ѓумбир или нестероидни антиинфламаторни лекови (НСАИЛ) во текот на првите три дена од менструацијата. Дневната доза ѓумбир може да ви помогне да се изборите со нивото на вашиот „лош“ или ЛДЛ холестерол. Во една неодамнешна студија, земањето пет грама ѓумбир дневно во текот на три месеци го намали нивото на лошиот холестерол за 17,4 проценти.

Помага при слабеење

Според резултатите од истражувањето на луѓето и животните, ѓумбирот може да помогне при слабеење. Прегледот на резултатите од 2019 година заклучи дека суплементот со ѓумбир значително ја намалува телесната тежина, односот на половината и колковите и односот на колковите кај луѓе со прекумерна тежина или дебели. Студијата од 2016 година на 80 дебели жени покажа дека ѓумбирот исто така може да помогне во намалувањето на индексот на телесна маса (БМИ) и нивото на инсулин во крвта. Учесниците во студијата добивале релативно високи дневни дози – два грама – ѓумбир во прав за 12 недели.

Здравје

Како да ја ублажите кашлицата? РЕЦЕПТ

Avatar

Published

на

Кромидот е многу хранлива и здрава храна, а она што го прави толку лековито е содржината на витамините А, Б1, Б2, Ц и фитонциди, кои прават моќна комбинација кога е во прашање одбраната на вашето тело.

Витаминот А помага во одржувањето на правилното функционирање на имунолошкиот систем и заедно со витаминот Б2, обезбедува правилно функционирање на мукозната мембрана и респираторниот тракт. Витаминот Ц го зајакнува имунолошкиот одговор на телото, го скратува времетраењето на настинките и го промовира растот и ефикасноста на имуните клетки, а исто така промовира зголемување на количината на интерферон, кој има антивирусно дејство. Фитоцидите се карактеризираат со силни антибактериски својства, го спречуваат развојот и ширењето на вирусите во телото и успешно се борат дури и со туберкулозата.

Сирупот од кромид е многу лесен за подготовка, евтин е, здрав и може да се даде и на возрасни и на деца. Се препорачува при кашлица, намалување на слузта (количество на акумулирана слуз во органите за дишење), намалување на телесната температура и други воспалителни процеси, особено на горниот и долниот респираторен тракт. Кромидот ја забрзува циркулацијата, што го поттикнува потењето и исфрлањето на токсините и вирусите од телото.

Рецепт за сируп од кромид:

1 поголем кромид
2-3 лажици шеќер или кромид исечкајте ги на помали коцки и додадете шеќер или мед.

Оставете покриено неколку часа. По 3-4 часа, процедете 4-5 ml сируп. Најдобро е секој ден да правите нов сируп, бидејќи хранливата вредност исчезнува по стоењето.

Во сирупот од кромид можете да додадете и едно чешне мелено лук, што дополнително ќе помогне во борбата против вирусите и бактериите.

Конзумирајте го сирупот три пати на ден по лажичка (5 ml).

Прочитај повеќе

Здравје

Како сами да си помогнете во случај на срцев удар!

Avatar

Published

на

ИНФАРКЦИЈАТА е една од најчестите причини за ненадејна смрт, а се почесто кај младите! Главната причина за тоа е што луѓето не обрнуваат внимание на предупредувачките сигнали кои телото им ги испраќа, мислејќи дека тоа не е ништо сериозно.

Повеќето луѓе се беспомошни кога имаат срцев удар. Личноста чие срце чука неправилно и престанува да работи има само 10 секунди пред да ја изгуби свеста.

Сепак, лесно можете да си помогнете со силно и континуирано кашлање. Длабоко вдишувајте секој пат пред да кашлате. Кашлицата мора да биде длабока и продолжена, како кога искашлувате флегма.

Мора да го повторувате дишењето и кашлањето на секои две секунди без да престанете додека не пристигне помошта или додека не почувствувате дека вашето срце повторно чука во редовен ритам.

Длабокото дишење внесува кислород во белите дробови, а движењата предизвикани од кашлањето вршат притисок врз срцето и ја одржуваат циркулацијата. Притисокот врз срцето помага да се врати нормалниот ритам. На овој начин инфарктните навреме можат да стигнат до болница и да го преживеат нападот, пренесува „Крстарица“.

Прочитај повеќе

Здравје

Три најдобри начини да ја спречите настинката пред да се случи

Avatar

Published

на

Не постои трик што може да ве оддалечи од настинката, но постојат чекори што можете да ги преземете за да го намалите ризикот.

„Настинките се вируси на горните дишни патишта кои се шират преку капките што се создаваат кога некој кашла или кива“, вели д-р Делана Вардлоу, лекар за семејна медицина во Temple Health во Филаделфија, пишува Huff Post.

– Луѓето можат да го добијат ако стапат во контакт со други болни или со допирање на загадени површини и ставање на рацете на лицето – рече Вардлоу.

Еве што можете да направите за да спречите појава на настинка:

Миј ги рацете

По пандемија, се подразбира дека миењето раце е важен начин да се заштитите од кој било вирус.

Вирусите се шират со контакт (од човек на човек или лице допирајќи … предмети кои можат да ја носат инфекцијата на нивните површини), како и капки кои се пренесуваат со кивање, кашлање или друг близок контакт. Ова го прави миењето на рацете важен чекор во спречување на инфекција. Правилното миење на рацете се состои од миење на рацете со сапун и вода 20 секунди.

Дезинфицирајте ги површините кои се чувствителни на допир

Областите како што се кваките на вратите, мобилните телефони и прекинувачите за светла може да се контаминираат со капки од вирусот на настинка доколку ги допре некој што е болен. Може да биде корисно и деконтаминацијата на површините со голем допир во заедничките области.

Спијте доволно и практикувајте други паметни навики

– Сакаме да ги поттикнеме луѓето да практикуваат здрави навики… да се погрижиме да имаме соодветен сон, да се погрижиме да имаме соодветна исхрана, да се погрижиме да ги третираме нашите хронични медицински состојби – објасни Вардлоу.

Кога сте генерално поздрави, ризикот од настинка е намален. Дополнително, основната грижа за себе, како што се спиењето, вежбањето и исхраната може да ви помогне да го одржите вашиот имунолошки систем на најдобар можен начин.

Прочитај повеќе