Connect with us

Здравје

Работи кои не треба да ги чувате во спалната соба: Според филозофијата на ФЕНГ ШУИ, тие можат да ви донесат несоница и лошо расположение!

Avatar

Published

на

Спалната соба треба да претставува оаза на мирот и спокојството – место каде ќе се одморите и физички и психички и ќе ја обновите енергијата и затоа мора да биде соодветно уредена, истакнуваат експертите за фенг шуи. Според ова правило, некои работи се апсолутен вишок во спалната соба – можат да го нарушат енергетскиот баланс и лошо да влијаат на вашата психичка состојба, расположение и квалитетен одмор и сон.

Премногу зеленило

Иако живите растенија се многу пожелни во просторот за живеење, вклучително и во спалната соба, не треба да претерувате, бидејќи фенг шуи пропагира дека растенијата можат да испуштаат одредени фреквенции на енергија што може да го нарушат вашиот сон. Препорачуваме една, максимум две растенија во просторијата каде што спиете.

Непријатни и силни мириси

Местото каде што спиете мора на некој начин да биде изолирано од мириси, како што се мириси на влага, мириси од кујна или хемикалии за чистење на куќата, па дури и силни парфеми. Се предлага спалната соба да се држи затворена при чистење на остатокот од станот со агресивни средства и добро да се проветрува пред спиење, а потоа да се запали ароматична свеќа со пријатен мирис.

Премногу работи во спалната соба

Според советите на експертите за фенг шуи, спалната соба НИКОГАШ не треба да биде преполна со работи и мебел. Вишокот на работи одзема енергија – и на физички и на емоционален план и создава чувство на вознемиреност, а често може да се случи чувството на осаменост и меланхолија да се појави пред спиење. Значи, вашата спална соба треба да биде минималистичка, со што помалку детали и ситници или непотребни парчиња мебел што ги чувате таму само за декорација.

Складирање под креветот

Просторот под креветот е погодно место за многу луѓе да складираат вишок работи, но во никој случај не е добра работа. Еден куп работи под местото каде што спиеме испушта многу лоша енергија и може да влијае на лошиот квалитет и лошиот сон, а може да предизвика и предвремено будење и лоши соништа. Совет е, ако не можете да се ослободите од дополнителните работи, дефинитивно најдете ново место за нивно складирање.

прикажи повеќе
Advertisement

Здравје

Два едноставни совети за намалување на желбата за шеќер!

Avatar

Published

на

Желбите за слатки се реални. Но, причините овде не се само психолошки, туку и доста физички. Колку повеќе шеќер јадете, толку повеќе шеќер сака вашето тело – така што станува циклус кој не завршува. Но, постојат два едноставни трикови со кои можете да се ослободите од желбата за шеќер.

Првиот се однесува на мирисите. Студијата во која научниците тестирале различни мириси за да видат дали одредени мириси можат да ја намалат желбата за чоколадо и друга слатка храна и пијалоци, дошла до интересен резултат.

Од сите учесници, оние кои носеле фластер со мирис на ванила на раката покажале најголемо слабеење. Според студијата, ванилата им помогнала на овие луѓе подобро да контролираат што јадат и поддржала позитивни промени во нивната исхрана. Ова може да биде затоа што мирисот предизвикува ослободување на серотонин, кој може да го намали гладот. Така можете да имате при рака парфем или спреј од ванила и да го мирисате секогаш кога ќе ви се допадне.

Друг животен трик е исто така едноставен. Наместо да посегнете по слаткото задоволство, земете портокал, грејпфрут или кое било друго омилено цитрусно овошје и грицкајте го.

Студијата покажа дека два флавоноиди во ова овошје (нарингенин и есперидин) можат да помогнат во балансирање на нивото на шеќер во крвта. Со намалување на количината на инсулин потребна за одржување на оваа рамнотежа, помала е веројатноста да почувствувате желба за слатка храна.

Прочитај повеќе

Здравје

Со генетски модифицирани клетки, научниците го продолжија животот на глувците за 20%

Avatar

Published

на

НАУЧНИЦИТЕ открија генетска модификација која ги штити глувците од развој на рак и им овозможува да живеат до 20 отсто подолго. Ова откритие е особено ветувачко бидејќи позитивните промени може да се пренесат на глувците по само една трансплантација на крвни матични клетки. Постапката наскоро би можела да се тестира на луѓе за лекување на рак.

Имено, експертите од Медицинскиот универзитет во Тајпеј во Тајван пронајдоа ген кој при модификација може да го продолжи животниот век на глувците за 20 отсто, односно овој процес на генетска модификација ги подмладува животинските клетки и го одложува падот на когнитивните способности и слабеењето на срцето, пишува New Scientist . 

Животниот век на глувците е продолжен за 20% 

Истражувањето, кое сè уште не е рецензирано, вели дека придобивките од процедурата може да се пренесат на глувците со една трансплантација на матични клетки на крвта. „Беше големо изненадување. Досега не најдовме никакви негативни несакани ефекти“, изјави генетичарот од Че-Кун, Џејмс Шен. 

Шен и неговите колеги генетски модифицирале глодари во лабораторија, додавајќи мутирана верзија на генот KLF1. На крајот од експериментот, глувците живееле подолго, биле невообичаено активни во средната возраст и не станале сиви толку рано. Тие потоа ја инјектирале својата крв во група немодифицирани глувци. 

Глодарите на кои им бил даден модифицираниот протеин живееле во просек пет месеци подолго, односно нивниот животен век бил продолжен за 20%. Тие исто така биле поздрави подолго време, а нивните физички и ментални перформанси почнале да опаѓаат подоцна отколку кај немодифицираните глувци. 

Постои KLF1 

Сите луѓе веќе го имаат во себе генот KLF1, кој го регулира производството на нови црвени крвни зрнца. Но, според научниците, глувците на кои им било вбризгано мутирано KLF1 преку една трансплантација на клетки на коскена срцевина имале значително помал ризик (12,5%) за развој на рак во споредба со другите глувци (75%). Отпорноста на рак на мутираните глувци KLF1 не зависела од нивната возраст, пол или генетско потекло, се вели во студијата. 

Истражувањето, насловено како Хематопоетски трансфер на антиканцерогените и можностите за продолжување на животниот век на генетски модифицираниот крвен систем, беше објавено на BioRxiv. 

Прочитај повеќе

Здравје

11 намирници богати со ЦИНК: Минерал важен за оптимално функционирање на организмот

Avatar

Published

на

Обезбедете му ја потребната количина на цинк на вашето тело на природен начин

Цинкот е исклучително важен минерал, поради неговите антиоксидантни својства кои ќе помогнат во зајакнувањето на имунитетот. Го има во речиси сите органи, а најмногу го има во еритроцитите (црвените крвни зрнца), коските, мускулите, црниот дроб и простатата кај мажите. По железото, цинкот е вториот микроелемент во човечкото тело, пишува Net.ḫr

За разлика од некои други супстанции, телото не може да складира цинк, што значи дека е неопходно секојдневно да се внесува цинк преку кожата. Човечкото тело содржи околу 2-3 грама цинк. Препорачаната дневна доза за жени е 8 mg на ден. Кај трудниците тој број се зголемува на 11 mg, а кај доилките на 12 mg . Внесувањето на цинк за време на бременоста позитивно ќе влијае на здравјето на мозокот на бебето.

Вегетаријанците и луѓето кои не јадат месо мора да бидат особено внимателни – тие треба да земаат дури повеќе од 50% од препорачаната дневна доза на цинк од Храна. Групата на луѓе кои имаат поголем ризик од недостаток на цинк се спортисти, алкохоличари, лица со гастроинтестинални заболувања и оние кои земаат одредени лекови подолго време.

Цинкот во Храна помага во зајакнување на имунитетот

Опаѓањето на имунитетот е многу честа појава кај луѓето и може да се случи поради многу причини. Во овој случај може да се појават чести воспаленија и повторливи инфекции, хронични инфекции, а опоравувањето од болеста е подолго и потешко доколку имунитетот е слаб.

Пушењето, хроничните болести, исцрпеноста и недостатокот на сон, физичкиот и психичкиот стрес, нередовното празнење на дебелото црево, недоволното движење можат да влијаат на опаѓање на имунитетот… За да го зајакнете имунитетот, можете да почнете да консумирате поголеми количини на цинк преку исхраната.

Цинкот во Храна се наоѓа во овие намирници:

Месни производи – телешки црн дроб, јагнешко, говедско, пилешко и мисирка, свинско Риба – остриги, остриги, ракови, туна, школки
Цели зрна и пченични никулци
Јајца Соја Пивски квасец
Млечни производи – сирење, млеко и јогурт Семиња – сушени семки од лубеница, тиква семки, сончоглед, чиа семки Ореви – кикиритки, бадеми, ореви Зеленчук – краставици, зелена салата, маслинки, кромид, грашок, спанаќ, сладок компир, домати Овошје – авокадо, банани, киви, јагоди, праски Какао







Прочитај повеќе